Grote Clubactie Maa

Prijsuitreiking Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Woensdag 3 maart was op Myra de prijsuitreiking aan de toppers die de meeste loten verkocht hadden voor de Grote Clubactie.

Mette Reitsma, onze voorzitter heeft de prijsjes uitgereikt aan Tom, Maud, Lotta en Floris. Helaas kon Laura er niet bij aanwezig zijn, zij haar prijsje vanmiddag gekregen.
De mooie cheque van € 5.596,30, hebben de kinderen aan Mette overhandigd. Hier zijn we super blij mee.

Onze top verkoper was Tom uit JF2 met 120 loten. Hij heeft als prijs een mooie hockeytas gekozen.
Bovendien verklapte hij, net als Maud en Lotta, wat de verkooptactiek was geweest. Mette maakte er een filmpje wat we met jullie delen. Als in september de Grote Clubactie weer van start gaat, kunnen jullie deze tips gebruiken.

Klik hier voor het filmpje.

Allemaal enorm bedankt voor jullie inzet en bijdrage!