Bestuur Aug

Uitstel Algemene Leden Vergadering juni 2020

Tijdens de laatste bestuursvergadering heeft het Bestuur besloten de Algemene Leden Vergadering van juni 2020 uit te stellen. Bij een reguliere juni-ALV is de besluitvorming gericht op de vaststelling van begroting en contributie voor het komend seizoen. Formele afsluiting van het jaar met tevens decharge en herbenoeming van het Bestuur staat normaliter op de ALV-agenda van eind september.

Van ‘regulier’ of ‘normaal’ is helaas op dit moment nog steeds geen sprake, vandaar dat het houden van een ALV op mogelijkheid, nut en noodzaak beoordeeld is. De KNHB heeft digitale mogelijkheden en een noodregeling met de verenigingen gedeeld (mogelijkheid tot uitstel met maximaal 4 maanden t.o.v. verplichting in de statuten). Na zorgvuldige afweging van zowel de omstandigheden als de impact van die omstandigheden op de club, is de beslissing gevallen om dit jaar beide ALV’s te combineren tot één. Deze ALV zal plaatsvinden op 16 september 2020. De leden worden later van de details op de hoogte gebracht.

Door de juni ALV door te schuiven naar september, kan beter geanticipeerd worden op de toegestane mogelijkheden om te hockeyen en bij elkaar te komen en de gevolgen van die (on-)mogelijkheden. Hier zal het Bestuur het begroting- en contributievoorstel op afstemmen. Natuurlijk blijven we erop hopen dat het ‘tijdelijke abnormaal’ bij de start van het 2020-2021 seizoen voorbij is en dat we straks een volledig normaal volgend seizoen kunnen inluiden. Maar we houden toch ook rekening met de mogelijkheid dat we ons nog steeds zullen moeten aanpassen.

Het Bestuur spreekt als laatste graag nogmaals haar waardering uit voor iedereen die op dit moment voor de club trainingen organiseert en plant, training geeft en training krijgt volgens het Coronaprotocol – of op een andere manier bijdraagt om zo goed en zo kwaad als het gaat toch van onze geliefde sport te genieten!