Familietoernooi Feb

Save the date: 28 mei 2023

Zoals elk jaar wordt er in het pinksterweekend op Myra het Familietoernooi georganiseerd, dit jaar voor de 60e keer!
Ook dit jaar organiseren we weer het Ouder-Kind toernooi voor de kleintjes van de club. Een dag vol gezelligheid, plezier en hockey, die aan het einde van de dag wordt afgesloten met een knallend feest.
Klinkt dat nou als muziek in je oren en wil je het niet missen? Zet dan alvast zondag 28 mei in jouw agenda en begin met het samenstellen van een team.

Niet bekend met het Familietoernooi?
De dag begint rond 9.00 uur en verdeeld over de hele dag zullen er verschillende hockeywedstrijden gespeeld worden. Op het inschrijfformulier geef je aan in welke poule je wilt spelen en hier zal zoveel mogelijk rekening mee gehouden worden. Aan het eind van de middag zal het tijd zijn voor de halve- en eind finale waarbij er gestreden zal worden voor de eretitel.
Naast een beker voor het winnende hockeyteam zal er ook een prijs uitgereikt worden voor het meest origineel geklede team.
Daarna is er een mogelijkheid voor het overheerlijke eten en mag je je laatste energie er nog even uitgooien op de dansvloer. Het eindfeest zal tot ongeveer middernacht duren.

Onderstaand staan nog een aantal belangrijke punten met betrekking op het vormen van een team en de dag zelf:
- De teams bestaan uit een gemixt team van mannen en vrouwen waarvan minimaal 5 spelende dames in het veld staan tijdens de wedstrijden
- Gemiddelde leeftijd team is 23 jaar
- Leeftijd minimaal 12 jaar oud
- Minimaal aantal spelers 11
- Wedstrijden van 20 minuten
- Geen strafcorners, hoge ballen of slaan
- Er is elk jaar de mogelijkheid om je in te schrijven voor het overheerlijke eten dat geregeld zal worden door een externe cateraar. De exacte kosten en het inschrijfformulier volgen later.

Ouder-Kind toernooi
Is jouw kind niet ouder dan 12 jaar, dan kan het meedoen met het Ouder-Kind toernooi,  ook niet meer weg te denken op deze dag!
- Teamverdeling ouders en kinderen ongeveer 50/50 en minimaal 4 spelende kinderen in het veld tijdens de wedstrijden.
- Leeftijd kinderen 6 tot 12 jaar
- 8 tegen 8 op een half veld
- Wedstrijden van 20 minuten
- Geen strafcorners en spelen met keeper is optioneel
- Ook voor kinderen is het mogelijk om in te schrijven voor het overheerlijke eten dat geregeld zal worden door een externe cateraar. Kinderen kunnen een bord eten delen, aangezien er met volwassene portie gerekend wordt. De exacte kosten en het inschrijfformulier volgen later.

Wil je op de hoogte blijven, volg ons dan op Instagram @myrafamilietoernooi en mocht je het inschrijfformulier gelijk willen ontvangen zodra deze klaar is geef je dan op via de volgende link: https://forms.gle/oxXX53AbPcF9Ke1h8
Zit je na het lezen van deze mail toch nog met vragen stuur dan een mailtje naar: [email protected]
Wij hebben er in ieder geval weer enorm veel zin in, en hopen jij ook!

Familietoernooi commissie