Dames 1 Mei

Dames 1 gaat Play-Offs spelen!

Update: Dames 1 heeft de eerste wedstrijd op 2 juni gewonnen met 5-2. De volgende wedstrijd is op zaterdag 4 juni in Rosmalen. Kom hen aanmoedigen langs de lijn of vanuit het clubhuis waar we de wedstrijd uitzenden.

Na een jaar hard werken mét en voor elkaar is dit nu het eindresultaat: Dames 1 gaat naar de Play-Offs!
Afgelopen jaar hebben ze laten zien dat ze als team nog veel meer in hun mars hadden dan ze vooraf hadden verwacht. Hun grootste kracht? Dat is dat zij altijd alles voor elkaar willen geven.

Volgende week schrijven ze geschiedenis voor Myra om als eerste Dames team Play-Offs te spelen voor de Overgangsklasse. Hierbij de data van de eerste ronde, dus zet deze vast in je agenda! Houd de socials van Dames 1 in de gaten voor de details van de wedstrijden!

2 juni 20.30 uur (thuis) UPDATE; gewonnen met 5-2
  4 juni 12.30 uur (uit)
*6 juni 12:30 uur (eventueel uit)

Als zij deze eerste ronde zouden doorkomen dan spelen zij op 9, 11 en eventueel 12 juni de tweede ronde.

Wie de tegenstander wordt en waar zij (en jullie) naar toe moeten reizen blijft tot zondag nog spannend, maar wel weten  al dat ze de eerste Play-Off wedstrijd mogen aftrappen op ons eigen veldje op donderdag 2 juni om 20.30 uur.

Dus  supporters haal de sjaaltjes, fakkels toeters en bellen vast uit de kast en dan zien wij jullie heel graag op 2 juni langs de lijn met veel spektakel en mooi hockey. Het zou geweldig zijn als er heel veel Myra-leden  komen om toe te juichen en aan te moedigen. Dus neem je spandoeken, toeters, ratels, bellen mee om Dames 1 samen met supporters, vrienden, vriendinnen, ouders, opa's, oma's naar de overwinning te schreeuwen!