Grote Clubactie Nov

Grote Clubactie: Al 2575 loten verkocht!

Nieuws afbeelding Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie, we zijn trots op jullie!

We hebben nu al 2575 loten verkocht. Wat een prachtig totaal en we zijn nu nog de laatste boekjes aan het invoeren.  Dit wordt weer een super bedrag voor onze mooie vereniging HV Myra.

Heb je nog een boekje thuis? Lever het dan snel in bij Bas, want het is echt de laatste week.

Dit zijn de Top 5 verkopers op dit moment:

Heb je nog geen lot en wil je toch nog kans maken op de hoofdprijs van € 100,00,00 of een mooie auto?

Via deze link kun je nog tot 30 november een lot kopen. Dat is echt je laatste kans!