Bestuur Nov

Corona maatregelen per 13 november

Nieuws afbeelding Tijdens de persconferentie van vrijdag 12 november heeft het kabinet, vanwege de sterk oplopende besmettingscijfers en ziekenhuisopnames, nieuwe maatregelen afgekondigd. Helaas raken deze maatregelen ook de sportsector en dus ook de hockeysport.

Het kabinet maakte bekend dat per 13 november 18.00 uur de volgende extra maatregelen van kracht zijn op de sportcomplexen:

•    Publiek is zowel bij amateur- als professionele sport niet toegestaan.
Alleen mensen die een functie uitoefenen en aanwezig moeten zijn, kunnen toegang krijgen tot de complexen. Denk hierbij aan coaches, scheidsrechters en verenigingsfunctionarissen.

•    Het horecagedeelte in clubhuizen mag tot 20.00 uur open zijn voor iedereen die op de vereniging aanwezig mag zijn.

•    Vanaf 18 jaar mag je het clubhuis alleen betreden op vertoon en na controle van het Corona Toegangsbewijs (CTB).

•    In het horecagedeelte van het clubhuis en op de terrassen zijn vaste zitplaatsen.

•    Houd je – als je niet aan het hockeyen bent – aan de 1,5 meter afstand (vanaf 13 jaar).