Bestuur Okt

Algemene Ledenvergadering ALV 27 oktober a.s.

Jij komt toch ook naar de Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 27 oktober a.s. van 20:00-21:30 uur in ons clubhuis.

Net als de vorige ALV is deze ALV in een nieuwe stijl met meer interactiviteit. We bespreken de financiƫle resultaten van afgelopen seizoen en stemmen over het bestuur voor het nieuwe seizoen. Maar we willen ook vooral het gesprek aangaan over de vereniging want #wijzijnmyra.

Tijdens deze ALV wil het Bestuur ook graag jouw input over wat er beter kan voor onze jeugdleden. We verzamelen input over hoe het beter en leuker kan, en bespreken dan in een vervolgsessie op woensdag 1 december samen hoe we die verbeteringen kunnen realiseren.

Om die reden vragen we jou, -ja jou!- om ook te komen. Misschien ben je er al altijd bij en zien we je graag ook nu weer, maar misschien vind je de ALV niet jouw ding. Maar dat is het wel! Want Myra dat zijn wij, en ben jij dus ook.

De uitgebreide agenda, het jaarverslag, de financiƫle stukken en de notulen van de vorige ALV, zijn te vinden te vinden op www.hvmyra.nl. Je moet eerst inloggen met je lidnummer en wachtwoord. De documenten vind je onder: Club/Documenten/ALV2021oktober.

Met sportieve groet,