Dames 1 Sep

Myra Dames 1 – AMVJ Dames 1 19/9

Nieuws afbeelding Lieve supporters,

Op deze prachtige dubbele super sunday speelden we op AMVJ.

In het eerste kwart begonnen we fel, vol met energie en we kwamen goed onze afspraken na, maar desalniettemin werd het doel nog niet gevonden.
In het tweede kwart kwamen we op voorsprong door een strafcorner, die Lotte met een rake flats op de plank sloeg.

In de tweede helft vonden we dat er nog wel een tandje bij kon.Dat resulteerde in een mooie actie van Fien, die de bal niet helemaal volgens de regels meenam, maar we zijn goed doorgegaan en met een mooi uitgespeelde aanval en harde push van Juul, werd de score verdubbeld.
Af en toe maakten we het spannend door wat doorgeschoten ballen, maar gelukkig hebben we Erin, die ons met een uitstekende uitloopactie weer liet ademhalen.
Richting het einde van de wedstrijd werd er nog wat extra druk op AMVJ gezet, waardoor we bal rond de middellijn opvingen en binnen twee passes in de cirkel stonden. Ellis wist goed de rust te bewaren en de keeper uit de spelen, waardoor Pau de bal het doel in kon tikken. Wat de stand op 0-3 bracht.

In de laatste minuut kregen we een strafbal tegen door Nienke die als lijnstop de bal het doel uit kopte, daar sta je immers voor. Erin zat heel dichtbij, maar dit was helaas niet genoeg.

Met de 1-3 winst hebben we onze eerste drie punten gepakt, wat ons op een mooie 4e plaats in de poule zet.
Onze Woman of the match is Fien, die het team goed aan het coachen was en zowel aanvallend als verdedigend goede acties wist te maken.

Heel erg bedankt voor alle support en we zien jullie graag zondag op onze eigen mooie club weer langs de lijn!

Liefs,
Dames 1