Bestuur Jan

Gelukkig Nieuwjaar

Nieuws afbeelding Wij wensen alle Myra-leden en -vrienden een heel mooi en vooral gezond 2021!

Dit jaar beginnen we helaas zonder de altijd gezellige nieuwjaarsborrel. Maar er is goed nieuws: de topjeugd (1e en 2e teams) start in de week van 11 januari met de trainingen. De overige jeugd begint de week erna. Voor alle teams geldt dat ze een week voor hun officiƫle start alvast kunnen beginnen met trainen als ze dat willen, in overleg met de MHA.

Het afgelopen jaar hebben we gelukkig steeds de verbinding kunnen zoeken, via mooie acties (onder andere de barpakketten, de wijnactie, de Grote Clubactie) en via livestreams van de onderlinge wedstrijden. Daar zijn we heel blij mee en trots op! En daar gaan we vol goede moed mee door in 2021.

Hopelijk kunnen we in de loop van het (voor)jaar wat meer. Misschien kunnen we dan zelfs onze favoriete teams weer aanmoedigen of een drankje drinken in het clubhuis.