Algemeen Okt

Tijdelijk 40% korting op Myra trainingspakken

Wil je er warm bij lopen deze herfst/winter? Wil je na een intensieve hockeytraining je lichaam en spieren warm houden? Koop dan nu een Myra trainingspak!
Want in oktober, november en december 2020 geeft Myra hier 40% korting op.

Dit is een tijdelijke aanbieding en zolang de voorraad strekt. Bestel je trainingspak op Clubcolors.nl of bel met Clubcolors (033-2994400).

Wil je met jouw bedrijf het team van je zoon of dochter sponsoren? Of ken je iemand die het leuk vindt om met zijn of haar bedrijf jouw hele team te sponsoren? Dan maakt de sponsorcommissie in deze maanden een uitzondering en is geen extra sponsorbijdrage aan de club verschuldigd: de sponsor koopt dan de trainingspakken met 40% korting en voorziet de pakken van sponsornaam en/of -logo opdruk.

Alle sponsoruitingen moeten worden afgestemd met de sponsorcommissie en voor (top)teams die al een sponsor hebben gelden andere regels. Heb je interesse? Neem dan contact op met Bas Berntsen via [email protected].

Bestel snel je Myra trainingspak met 40% korting en je loopt er warm bij deze winter!