Algemeen Okt

RaboclubSupport: Stem jij ook mee?

Nieuws afbeelding Ook dit jaar doen wij mee met de Rabo ClubSupport actie! Met deze actie investeert Rabobank in clubs en verenigingen in en om Amstelveen. We hebben jouw hulp nodig!

Hockeyplezier voor iedereen! Tijdens de zomerstop hockeyen we bij HV Myra gewoon verder tijdens Myra Zomeravondhockey! Hiervoor hebben wij behoefte aan 8 mini-doeltjes. Deze doeltjes kunnen onze G-Hockeyers ook weer gebruiken tijdens hun trainingen en wedstrijden, omdat zij geen gebruik maken van een heel veld.

Breng nu je stem uit voor ons initiatief en kom volgend jaar zomer vooral een keertje met ons meedoen! Je bent van harte welkom!

Stem op HV Myra

Ben jij klant van de Rabobank Amstel en Vecht? Word dan nu ook lid met jouw bankrekening zodat je kunt stemmen! Dit kan direct via de Rabo App of online via
rabobank.nl/clubsupport
Je ontvangt een unieke stemcode waarmee je per persoon twee keer op HV Myra kunt stemmen! Met het geld dat we met jouw stem krijgen, kunnen wij de minidoeltjes aanschaffen.

Stemmen kan tot 25 oktober!