Heren 1 Sep

Myra Heren 1 - Houten H1 13/9

Beste Volgers,

Dit weekend speelden we de tweede wedstrijd van de competitie tegen Houten H1. Na vorige week gelijk gespeeld te hebben in Aerdenhout tegen Rood-Wit was een goed resultaat erg welkom.

Het eerste kwart was voor beide teams een beetje elkaar aanvoelen en leidde niet tot veel kansen. Echter stonden we plots 0-1 achter toen een bal door de verdediging heen schoot en werd binnen getipt door een spitsje van van Houten. Slechts anderhalve minuut later wist onze centrale verdediger magic Mike een strafbal te versieren na een enorme sprint uit eigen cirkel. Deze strafbal werd vakkundig binnen geschoten door Lars en de stand was weer gelijk!
Aan het begin van het derde kwart was de stand 2-2 nadat Boyd een corner snoeihard had ingeschoten. Na een snelle tegengoal  leek onze topscorer van vorig seizoen wakker te zijn geschrokken. Stefan maakte binnen 8 minuten een hattrick wat ons een comfortabele voorsprong gaf. De buit leek binnen maar helaas scoorde Houten nog een strafcorner en wisten de jongens van Houten vervolgens in de slotseconden de 5-5 binnen te pissen. Helaas hebben we dus weer 2 punten laten liggen, maar aan de positieve kant zijn we al sinds september 2019 ongeslagen!

Deze week hebben we met dank aan onze sponsors Amstelhoven makelaardij en Health pet food ontzettend gave trainingstenues en pakken gekregen! In deze nieuwe outfits gaan we deze week keihard trainen om zondag koste wat kost de 3 punten uit Alkmaar mee naar huis te nemen. De wedstrijd begint om 14:45 uur.

Tot dan!

Myra H1