Senioren Jun

Myra Veteranen heren doneren hun bierpot aan de club

Het seizoen 2019-2020 was opeens beëindigd door het coronavirus. Door de afwezigheid van de veteranen valt er natuurlijk een groot deel van de baromzet weg.

De veteranen beseffen dat de vaste lasten van de club wel blijven doorgaan en beide teams hebben unaniem besloten om hun bierpot over te maken naar Myra.

Beide teams zijn het eens dat zij een voorbeeldrol hebben op de club en hopen dat er meer teams of personen zijn die met een ludieke actie de club willen ondersteunen.

Hieronder de teamfoto’s van seizoen 2018-2019 gemaakt tijdens een onderlinge officiële confrontatie. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd, zo luidt het ‘Gentlemen’s agreement’.