Sponsor Maa

New York Pizza nu ook shirtsponsor van Myra Heren 1 en Dames 1

Nieuws afbeelding Zondag 8 maart hebben HV Myra voorzitter Nils Mulder en Hesam Malek, filiaalhouder van meerdere filialen van hoofdsponsor New York Pizza, de handtekeningen gezet onder een uitbreiding van het sponsorcontract. Naast hoofdsponsor is New York Pizza nu ook trotse shirtsponsor van Myra Heren 1 en Dames 1. Jeroen Schoonderbeek, aanvoerder van Heren 1, was ook aanwezig en droeg het nieuwe shirt.

Maatschappelijke betrokkenheid
New York Pizza bakt en bezorgt pizza’s in heel Nederland. Naast Pizza’s maken en bezorgen, staat New York Pizza midden in de samenleving. Zo geven zij eigen personeel de kans om zich volledig te ontplooien, steunen zij landelijke en lokale goede doelen. New York Pizza werkt onder andere samen met de Johan Cruyff foundation, Stichting Kika en Sea Shepherd. Daarnaast doneert het bedrijf regelmatig pizza’s aan het Leger des Heils, lokale sportverenigingen en onderwijsinstellingen.

Sinds seizoen 2018-2019 is New York Pizza al hoofdsponsor van HV Myra. "Wij zijn zeer blij met New York Pizza als hoofdsponsor en erg trots dat zij hun samenwerking met onze vereniging nu uitbreiden. Door op de shirts van Dames en Heren 1 te pronken vergroten zij hun zichtbaarheid naar de buitenwereld. Wij zijn New York Pizza erg dankbaar voor het extra vertrouwen dat zij ons hiermee geven”, aldus Nils Mulder.

Welk voordeel heb je als Myra-lid?
New York Pizza heeft exclusief voor Myraleden een kortingspas. Met deze pas krijg je 25% korting op je bestelling bij New York Pizza. Heb jij jouw pas nog niet? Hij ligt klaar achter de bar, haal hem op zodra het Myra complex weer open kan gaan.

Naast de standaard kortingspas stelt New York Pizza een aantal vouchers ter beschikking van HV Myra voor een gratis pizza. Deze vouchers worden op speciale momenten uitgedeeld op de club.

Het voor HV Myra dichtstbijzijnde filiaal van New York Pizza vind je aan de Van der Hooplaan.