Grote Clubactie Nov

Wauww: 1681 loten verkocht van de Grote Clubactie

Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie! We zijn trots op jullie!

Dit jaar hebben er 91 kinderen meegedaan aan de Grote Clubactie. Samen hebben zij 1701 loten per automatische incasso verkocht. Ook zijn er nog 7 loten online verkocht. Helaas konden er 27 loten niet worden verwerkt.

Een heel mooi totaal van 1681 loten. Wat een mooi resultaat vind je niet?
Jullie hebben daarmee héél veel geld voor MYRA verdiend!
Binnenkort horen jullie meer over de prijsuitreiking.

De TOP  5 verkopers zijn:

Evelien
MD5
Isla
M6E1
Mali
MF6
Annelot
MD2
Valentijn
JD1

Iedereen die een boekje heeft ingeleverd krijgt een bon voor een ijsje bij DaVinci.
Bovendien krijg je, als je meer dan 20 loten hebt verkocht, later van de Grote Clubactie ook nog een entreebewijs voor o.a. een pretpark.

We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit hebben mogelijk gemaakt!

Heb je nog geen loten? Via  deze link  kun je nog tot zondag 1 december loten bestellen.