Grote Clubactie Nov

Lever deze week je boekje in van de Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Wauw……… al 941 loten! Wat gaat het goed met de Grote Clubactie.

We hebben van 48 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 941 loten verkocht en al veel geld voor Myra opgehaald.
Binnenkort krijgen zij een bonnetje voor een lekker ijsje van DaVinci.

We hopen natuurlijk dat alle 400 kinderen hun boekje inleveren!
Jammer genoeg is er nog steeds geen teamprijs. Als je meedoet met je hele team maak je kans op een leuk uitje.

We hebben wel een TOP 3:
Onze TOP verkoper op dit moment is Evelien uit de MD5. Zij heeft al 3 boekjes ingeleverd !!

Evelien        MD5       90
Mali             MF6       53
Annelot       MD2       51

De lotenboekjes kunnen worden ingeleverd in de Grote Clubactie doos op de bar in het clubhuis. In ieder geval moeten alle boekjes  zaterdag 9 november  ingeleverd zijn.

Namens de Grote Clubactie van Myra
Coördinator Corrie van der Toorn