Algemeen Maa

Special Sports en JaWa Sport gaan samen verder.

Persbericht Amstelveen, 6 maart 2019

Per 1 mei 2019 zullen de gerenommeerde hockeyspeciaalzaken Special Sports en JaWa Sport, beide gevestigd aan de Amsterdamseweg in Amstelveen, hun zakelijke activiteiten samenvoegen en verdergaan onder de naam Special Sports. Op deze wijze verwachten beide ondernemingen hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn door de gecombineerde vakkennis en het nog uitgebreidere assortiment. De vernieuwde winkel zal gevestigd zijn in het huidige pand van Special Sports aan de Amsterdamseweg 501.

Ervaring en vakkennis
Beide ondernemers zijn verheugd met deze ontwikkeling. Safoura Bolderheij van Special Sports vertelt: "Door de combinatie van onze jarenlange ervaring en vakkennis, zullen wij met ons enthousiaste en professionele team onze klanten, de hockeyliefhebber uit de regio groot Amsterdam en Amstelveen, nog beter van dienst kunnen zijn.” Marjolein de Graaf van JaWa Sport, vult aan: "Op deze wijze kunnen wij voor hockey het grootste assortiment aanbieden en onze klanten bij elke mogelijke vraag behulpzaam zijn”.

Deze samenwerking zal van kracht zijn vanaf 1 mei en de vernieuwde winkel zal gevestigd zijn in het huidige pand van Special Sports aan de Amsterdamseweg 501.

Voorbereidingen voor de toekomst.
In verband met een verbouwing om de winkel van Special Sports aan te passen, zal deze locatie gedurende de maand mei gesloten zijn. Tijdens deze verbouwing kunnen de klanten terecht in het winkelpand van JaWa Sport (Amsterdamseweg 514-516).
Vanaf medio juni zal de geheel vernieuwde winkel aan de Amsterdamseweg 501 worden geopend en hopen Safoura en Marjolein met hun team de klanten daar te verwelkomen.

Over Special Sports:
Al meer dan 25 jaar is Special Sports een gerenommeerde naam in Amsterdam en omstreken op het gebied van de hockeysport. De combinatie van de grote collectie op het gebied van schoenen, sticks, kleding en accessoires, tezamen met de ruimte die geboden wordt om alles te kunnen testen, maakt Special Sports de ideale plek voor de aankoop van hockeybenodigdheden.
De winkel ligt nabij Amsterdam Zuid en het Stadshart van Amstelveen en dichtbij de meeste hockeyclubs in Amsterdam en Amstelveen, voor de hockeyclubs uit het Amsterdamse Bos zelfs op loopafstand.