Grote Clubactie Dec

Prijsuitreiking Grote Clubactie

Zaterdag 1 december was op Myra de prijsuitreiking aan de kinderen die loten verkocht hadden voor de Grote Clubactie. Zoals jullie weten  zijn er 1490 loten verkocht. Dat wordt weer een mooie cheque voor Myra.
Onze clubhuismanager Bas, had een mooi hoekje voor ons ingericht waar we de prijzentasjes konden uitstallen. Voorzitter Nils Mulder, was aanwezig om een aantal prijsjes uit te reiken.

Onze top verkoper was: Sofie Feldmann met 77 loten. Ook een speciale vermelding hebben we voor Miriam uit de G2, zij heeft 60 loten verkocht! Zij hebben als prijs gekozen voor de rode Myra Hoody.

De meeste coaches/begeleiders hebben de tasjes voor de teams opgehaald. Er zijn nog 7 tasjes overgebleven. De volgende teams kunnen deze ophalen tijdens de Nieuwjaarsreceptie van het Bestuur, op zaterdag 5 januari 2019: JF1, J6E3,MF3,M6E4, M6E5, MD1 en MD5.

Als je meer de 20 loten hebt verkocht, krijg je deze week de mail, de beloofde voucher namens de Grote Clubactie.

Nogmaals hartelijk bedankt verkopers én kopers!

Hieronder een kleine compilatie van een gezellige ochtend.
Jammer dat je al naar huis was Mika!