Familietoernooi Apr

57e Myra Familietoernooi en Ouder-Kind Toernooi

Het is weer zo ver! Het leukste toernooi van het jaar komt er weer aan. Dus verzamel al je familieleden en vrienden en schrijf jullie team in voor het 57e Myra Familietoernooi! Dit jaar is er naast het reguliere familietoernooi ook een Ouder-Kind Toernooi voor alle kinderen van 6-12 jaar en hun ouders. Dus blok het Pinksterweekend gauw in je agenda.

Voor als je nog niet bekend bent met het toernooi, alles nog even op een rijtje:
Het Familietoernooi is een tweedaags toernooi waar gezelligheid centraal staat. Overdag zijn er wedstrijden en wordt er gestreden om zowel de toernooiwinst als om de originaliteitsprijs voor het leukst uitgedoste team. Op zondagavond is er een BBQ met daarna een spetterend feest met live band!

Over het Familietoernooi (zondag 20 en maandag 21 mei):

• Een team moet een gemiddelde leeftijd van 23 jaar hebben en minimaal 50% (oud) Myra-lid (of ouder van Myra-lid) bevatten.
  • Er worden meerdere wedstrijden gespeeld van 25 minuten, verspreid over de zondag en maandag.
  • Er moeten elke wedstrijd minimaal 5 vrouwen in het veld staan.
  • Het toernooi kost €250,- per team (12-18 spelers), elke speler extra is €12,50.
  • Op de zondag is het mogelijk om met je team te blijven eten (aangeklede BBQ), dit kost €7,50 per persoon (voor de kinderen is er een kindermenu voor €5,-). Bij de inschrijving kun je aangeven hoeveel spelers er willen mee-eten.

Over het Ouder-Kind Toernooi (alleen op zondag 20 mei):

• Een team bestaat uit 9-12 deelnemers: kinderen van 6-12 jaar oud en hun ouders.
  • Er worden meerdere wedstrijden gespeeld van 25 minuten, op een half veld (8 tegen 8).
  • Er moeten elke wedstrijd minimaal 4 kinderen in het veld staan.
  • De speelrondes van het Ouder-Kind Toernooi zijn andere speelrondes dan het Familietoernooi dus je kunt aan beide toernooien meedoen.
  • Spelplezier van de kinderen staat centraal!
  • Het toernooi kost €50,- per team.

Ben je nou wel enthousiast maar heb je geen volledig team om je in te schrijven voor een van beide toernooien? Neem dan even contact met ons op en dan kijken we wat we kunnen doen.

Inschrijven?
Via onderstaande links kan je je team inschrijven. Mail het ingevulde formulier naar: [email protected].

Inschrijfformulier voor het Familietoernooi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YiPNmb28UaIHpxJFjeH5QQDx-AXFIlDTmsRxwDVVU8w/edit?usp=sharing

Inschrijfformulier voor het Ouder-Kind Toernooi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AwnBOeCrFYpK_N37SRtCgskiRQaAmfszMLFujHGVv7M/edit?usp=sharing

Vragen?
Wij beantwoorden ze allemaal, uiteraard via Facebook of door een berichtje te sturen naar [email protected]. Maar veel leuker: dit weekend zijn we ook op de club te vinden voor al je vragen! Zaterdag lopen onze commissieleden rond om je alles te vertellen over het Ouder-Kind Toernooi en zondagmiddag is er een event in thema om vast lekker in de sfeer te komen.