Algemeen Feb

Nationale Sportkampen nieuwe partner van HV Myra voor hockeykampen en clinics

Schrijf je nu in voor één van de hockeykampen bij Myra in de meivakantie. Inschrijvingen die gedaan worden vóór 1 maart 2018 profiteren van een vroegboekkorting!

HV Myra is vanaf dit jaar een samenwerkingsverband aangegaan met Nationale Sportkampen (NSK). Deze organisatie heeft al 15 jaar ervaring op het gebied van sportkampen met jaarlijks zo’n 6.000 deelnemers. Naast hockeykampen en clinics (met bekende tophockeyers) gaat de vereniging samen met NSK op zoek naar nieuwe hockeymogelijkheden voor leden en niet-leden. Ook biedt NSK organisatorische ondersteuning bij evenementen op het complex van Myra die buiten het hockeyseizoen plaatsvinden.

De samenwerking wordt gestart met de organisatie van een aantal hockeykampen in de meivakantie, van maandag 30 april tot en met woensdag 2 mei 2018. Wie zich hiervoor vóór 1 maart 2018 inschrijft, ontvangt een vroegboekkorting.

Op http://hockeykampen.com/myra vind je alle informatie. Vanaf 10 maart a.s. is ook in het clubhuis van Myra meer informatie over deze eerste activiteiten van NSK te vinden.

Eind 2017 heeft Myra een aanbesteding gedaan waarop vijf partijen geoffreerd hebben. Het doel van de aanbesteding was om enerzijds het complex van Myra beter te benutten – en zo via verhuur van de velden extra inkomsten te verkrijgen – en anderzijds om meer en andere (hockey-)activiteiten aan te kunnen bieden. Myra heeft uiteindelijk NSK de opdracht gegund. NSK kan onder meer tegen betaalbare prijzen (top)hockeykampen en clinics aanbieden, waarin er niet alleen plaats is voor ‘fun’, maar er ook veel aandacht is voor hockeytechniek. Of zoals Onno Zweers en Robert van Groen van NSK zeggen: "Omdat je iets leert, heb je plezier.”

Er komt een gevarieerd aanbod van kampen en clinics bij Myra. Daarnaast wordt trainers van Myra de gelegenheid geboden opleidingen te volgen bij NSK en kunnen topteams van de club actief bijdragen aan de clinics.

NSK heeft een netwerk van inmiddels meer dan 300 begeleiders voor kampen en clinics door het hele land. Daaronder vallen ook de ambassadeurs van NSK die de contacten onderhouden met de hockeyverenigingen. Voor Myra is deze ambassadeur Jesper de Korte. Je zult hem dan ook veel bij Myra tegenkomen.

Hockeyvereniging Myra en Stichting Hockeypark Myra denken dat zowel de leden als niet-leden veel plezier aan de samenwerking met Nationale Sportkampen zullen hebben.