Evenementen Senioren Okt

27/11 : Myra Senioren Slotfeest

Myraculeuzen,

Voor degene die aanwezig waren is het een feit, voor degene die het gemist hebben slechts een succesverhaal.

Maar niet getreurd: na het succesvolle Myra Dames 15 openingsfeest is het nu tijd voor het

MYRA SENIOREN SLOTFEEST op vrijdag 27 november!!!

Dames 10, voormalig dames 15, belooft alle senioren van Myra (en introducees) weer een fantastische avond vol gezelligheid, heerlijke hapjes en booze. Daarbij zal er een special guest aanwezig zijn om jullie de hele avond muzikaal te entertainen!!! De perfecte afsluiting van de eerste seizoenshelft wat ons betreft!

DETAILS
Wanneer: vrijdag 27 november 2015.
Tijd: 21.00 - 2.00 uur
Kaartjes: €5,- per stuk in de voorverkoop en €7,50 aan de deur!

Kaartjes kunnen op zondag 11 oktober en zondag 8 en 22 november gekocht worden bij dames 10 (wij zullen voor en na onze wedstrijd aanwezig zijn in onze grijze "CHAMP" trui). Op de overige zondagen is er de mogelijkheid je kaartje te kopen bij Rob Bucker. Daarnaast zijn wij op donderdagavond aanwezig op de hockeyclub of kun je net als vorig jaar je kaartje (tegelijk met je andere teamgenoten) via email bestellen, zodat we je op de gastenlijst kunnen zetten ([email protected]). Introducees zijn natuurlijk ook welkom (1 introducé per Myralid). OP = OP!!!!!

Het belooft weer een onvergetelijke avond te worden die je niet mag missen!! Wij hebben er zin in!!

Liefs en hopelijk tot de 27e,

Dames 10