Dames 1 Nov

Schiedam Dames 1 - Myra Dames 1 26/11

Nieuws afbeelding Lieve fans,

Afgelopen zondag mochten wij afreizen naar Schiedam voor alweer de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft.

Een spannende wedstrijd want Schiedam kon bij een overwinning op gelijke hoogte komen en dit wilden wij natuurlijk met elkaar voorkomen.

Maar helaas begonnen wij niet zo scherp aan de wedstrijd en Schiedam wist dan ook al binnen 5 minuten op een voorsprong te komen. Maar ook wij kregen goede kansen, al was Schiedam wel echt de betere partij.

In het tweede kwart was het ook nog steeds Schiedam die goed onder onze druk uit wist te hockeyen. Daardoor wisten ze ook nog 1 minuut voor tijd de 2-0 te maken waardoor wij met deze tussenstand de kleedkamer in gingen. Wel kwamen wij in de tweede helft goed uit te startblokken en 4 minuten na de rust wisten wij de 2-1 op het scorebord te zetten. Goaltje van Juul of Fien? De beelden staan helaas nog niet online dus dit wordt voor nu maar even in het midden gelaten. Wij hebben er alles aan gedaan om de gelijkmaker te maken, maar een uitbraak van Schiedam resulteerde in een strafbal voor de thuisploeg en een 3-1 op het scorebord.

In het laatste kwart hebben wij nog alles op alles gezet en hebben wij zelfs met een 3-mans opbouw gespeeld om zo nog meer voorwaarts te kunnen hockeyen. Wij hadden dan ook genoeg kansen en corners maar wisten jammer genoeg niet tot een doelpunt te komen.

Nou raad je het vast al… in plaats van dat wij tot scoren wisten te komen ging de bal aan de andere kant er nog in.

Wat resulteerde in de eindstand van 1-4.

Laten we maar zeggen dat het tijd is voor de winterstop!

Over deze winterstop gesproken, wij zitten niet stil want wij gaan vanaf deze week weer de zaal in.

Mocht je het leuk vinden om te komen kijken dan hieronder de dagen en de tijdstippen:

10 december, 09:45 en 11:45 uur, Kennemer Sportcenter in Haarlem

17 december, 12:15 en 14:15 uur, Sporthallen Zuid in Amsterdam

23 december, 09:45 en 11:45 uur, Kennemer Sportcenter in Haarlem

7 januari, 09:45 en 11:45 uur, Kennemer Sportcenter in Haarlem

14 januari, 09:45 en 11:45 uur, Kennemer Sportcenter in Haarlem

28 januari, 09:45 en 11:45 uur, Kennemer Sportcenter in Haarlem

Voor nu bedankt voor jullie support en tot in 2024 op het veld!

Liefs,
Dames 1