Dames 1 Okt

HV Myra Dames 1 organiseert D&E Dag

Nieuws afbeelding Dames 1 van HV Myra staat klaar om je een onvergetelijke D&E Dag te bezorgen, vol hockeyplezier en leuke activiteiten!

Wat kun je verwachten?
Uitdagende oefeningen om je hockeyvaardigheden te verbeteren, met waardevolle tips van onze ervaren speelsters van Dames 1.
Spannende wedstrijden waarbij je kunt laten zien wat je hebt geleerd en zelfs kans maakt om als winnaar de dag af te sluiten.
Veel leuke spellen die je samen met je teamgenoten en nieuwe vrienden kunt spelen.
Een bijzondere Meet & Greet met onze speelsters. Dit is jouw kans om alles te vragen wat je altijd al wilde weten!

Voor wie is deze dag?
De D&E Dag staat open voor alle leden van HV Myra in de leeftijdscategorie
O9-O12. Voel je vrij om ook je vriendjes en vriendinnetjes van andere clubs uit te nodigen!

Wanneer?
Datum: 27 oktober
Tijd: 09:00 - 17:00 uur - inloop vanaf 8:45 uur

Waar?
De D&E Dag vindt plaats op HV Myra

Kosten:
Deelname kost €40,- per kind, inclusief snacks en lunch.

Aanmelden:
Je kunt je direct aanmelden via onderstaande link:

Financiële details:
Het bedrag van €40,- per kind kan worden overgemaakt naar rekeningnummer
NL32 INGB 0003568559 ten name van HV Myra Dames 1. Zorg ervoor dat je de naam van je kind/namen duidelijk vermeldt.
Gelieve het bedrag vóór 25 oktober over te maken.

Belangrijk om mee te nemen:
Draag je hockeykleren, inclusief hockeyschoenen, scheenbeschermers, een broekje/rokje, stick en een bitje.
Neem een regenjas (trainingsjas) en eventueel een regen-/trainingsbroek mee.
Vergeet niet om droge reservekleren en een handdoek mee te nemen.
Je voorbereide vragen voor de meet & greet met onze speelsters.

Heb je vragen? Neem dan contact op via e-mail: [email protected] of bel Erin Schurink op +31 6 20 95 14 26.

We kijken ernaar uit om samen met jou een fantastische D&E Dag te beleven bij HV Myra, wij hebben er in ieder geval al héél véél zin in!

Groetjes,
HV Myra Dames 1