Dames 1 Sep

Ede Dames 1 - Myra Dames 1 24/9

Nieuws afbeelding Lieve fans, familie, vrienden, vriendinnen van dames 1… you name it .

De dag begon eigenlijk ideaal. Erin was jarig, dus we hadden wat te vieren. Dat gevoel wilde we wel doorzetten naar de wedstrijd! Ede, iets meer dan een uur rijden, mooi clubhuis, mooi weer, mooie grasmat.

Helaas een iets minder mooie wedstrijd. Dus wel ballonnen, maar de slingers hebben we niet opgehangen. We hebben helaas ook niet de 3 punten mee naar huis kunnen nemen. Dit hebben we ook aan onszelf te danken. Op zich ook positief, want dan weten we in ieder geval dat we het zelf ook kunnen veranderen voor de volgende wedstrijden.

Foppe de Haan zegt weleens; "Van een schouderklopje krijgt niemand een blessure”. Wij nemen dit risico op een blessure niet, dus geen schouderklopje voor onszelf voor deze wedstrijd.

Ede heeft onze fouten afgestraft, 2 goals in het eerste kwart. Suus stond vandaag voor het laatst onder de lat. Shoutout naar jou Suus! Vanaf volgende week kunnen jullie Josephine zien shinen onder de lat. Man of the match was Bodine, speelt normaliter Dames 2, maar staat te vlammen afgelopen weken bij ons. Ideaal!

We weten wat ons te doen staat, volgende week mogen we weer heerlijk thuis spelen, waar ook een mooi clubhuis is, een mooie grasmat, en hopelijk mooi weer.

Publiek bedankt voor het aanwezig zijn in grote getale!

Volgende week willen we Foppe zijn advies opvolgen en een hoop schouderklopjes kunnen uitdelen.

Hopelijk zien we jullie allemaal zondag 1 oktober om 12:45 uur langs de lijn!!!

Lieve groetjes,
Dames 1