Heren 1 Apr

Myra Heren 1 - Spandersbosch Heren 1 2/4

Nieuws afbeelding Het was een zonnige zondagmiddag op het hockeyveld van Myra. De heren stonden klaar voor een spannende wedstrijd tegen Spandersbosch. Het eerste kwart was een ware show van Myra. Joseph de Stille en Sebas lieten hun skills zien en scoorden beide een goal. Het leek alsof Spabo geen idee had wat hen overkwam. Maar de mannen van Myra waren gewaarschuwd. Want ook zei wisten dat Spabo makkelijk doelpunten maakte.

In het tweede kwart ging het tempo wat omlaag, maar Joseph de Stille bleef scherp en maakte de tweede goal van de wedstrijd door de bal tussen de stokken van de keeper te schieten. Het was een degelijk kwart en de spanning bleef erin.

In het derde kwart kwam Spabo terug in de wedstrijd. Ze knokten terug door twee goals te maken en lieten zien dat ze nog lang niet uitgeschakeld waren.

Het vierde kwart was niet zo boeiend, maar dat maakte niet uit voor Myra, want zij hadden al een voorsprong van twee goals. De wedstrijd werd uitgespeeld en Myra won met 4-2.

Maar het was niet over na de wedstrijd, want ook Spabo bleek niet vies van een feestje. Ze hebben nog lang genoten op het clubbie en daarna gingen ze ook nog naar Amsterdam TD om daar de boel op z'n kop te zetten. Al met al was het een geslaagde dag voor beide teams.