Evenementen Senioren Apr

Terug van weggeweest: Myra Dames 1 Pub Quiz

Nieuws afbeelding Na de laatste editie die 3 jaar geleden heeft plaatsgevonden, organiseert Dames 1 weer een Pub Quiz. Dit was altijd een groot succes, dus dit wil je zeker niet missen.

Het grote festijn zal vrijdag 14 april vanaf 20:00 uur plaatsvinden (start om 20:30 uur).
Als je 18+ bent, ben je van harte welkom om een team samen te stellen van 3 tot maximaal 5 personen.

De volgende stap is om je zo snel mogelijk in te schrijven (VOL=VOL); dit kan via [email protected]. Slechts 1 teamgenoot hoeft zich in te schrijven, maar vermeld hierbij wel alle teamleden.

Voor slechts €7,50 p.p heb je een hele leuke avond (en bitterballen!), dus waar wacht je nog op?? Trommel al je quizgenoten op en dan zien we je vrijdag 14 april!