Dames 1 Maa

Cartouche Dames 1 - Myra Dames 1 12/1

Een wedstrijd waar we eigenlijk heel veel zin in hadden, een goede pot tegen Leiden en een lekkere trainingsweek was eigenlijk de beste voorbereiding die we konden hebben.

Ook hadden we wat goed te maken tegen Cartouche, de vorige keer hadden we namelijk 0-1 verloren op eigen veld. Alle spullen waren meegekomen, zelfs de uitshirts en konden keurig op tijd het veld op.

De wedstrijd startte en wij waren eigenlijk gelijk gevaarlijk. Helaas wilde de bal er niet in, en bleek ook snel dat de scheids maar 1 fluitje had, en die zat keurig in zijn broek (gelukkig ook maar). Cartouche was snel in de counter en maakte heel gretig gebruik van onze onnodige fouten. De 1-0 kwam ook uit een counter en werd snel uitgespeeld en hard op de plank gejekkerd. 2-0 volgde in dezelfde helft met een corner in het hoekje. Met deze stand gingen we ook de rust in.

Nog geen man overboord, want we hebben vorige week laten zien dat we prima een 2-0 kunnen ombuigen. Spoileralert.. dit is ons deze wedstrijd niet gelukt. De 3-0 wederom een corner in hetzelfde hoekje en helaas ging de 4-0 ook ons net in. Nog aantal kansen en corners voor ons, maar het mocht helaas niet baten. Te weinig overtuigingskracht, te weinig de afspraken nakomen en te veel fouten. Een wedstrijd waar we niet onze 6 hebben gehaald. Eigen schuld, want het is niet zo dat Cartouche nou zo waanzinnig was.

Nog even balen, ervan leren en dan klaarmaken voor volgende week. Dan staat er gelukkig weer een potje op het programma! Thuis tegen HUDITO. Gebrand om hier wel een mooie pot neer te zetten.

We hopen jullie allemaal langs de lijn te zien en daarna nog na te genieten van de wedstrijd bij het TD. Tot zondag!

Liefs, Dames 1