Dames 1 Jun

Dames 1 is een ronde verder in de Play-Offs!

Update 10 juni: Myra heeft de wedstrijd op 9 juni met 4-2 gewonnen. Zaterdag spelen ze om 12:30 in Oss. Bij winst op zaterdag gaan ze naar de Overgangsklasse. Bij verlies spelen ze zondag nog een 3e wedstrijd tegen Oss op het terrein van Myra.

Dames 1 is een ronde verder in de Play-offs!!! Na 2 ruime overwinningen tegen Rosmalen mogen de dames het nu opnemen tegen MHC Oss.

Dames 1 en wij van Myra zijn nog niet klaar! Dus laten we nog 1 keer alles uit de kast te halen om hen naar die Overgangsklasse te juichen.
Pak net als vorige week  je Myra  sjaal,  de toeters, vuvuzela’s, de klappers, de trommels en het vuurwerk uit die tas.

Wedstrijden (kom wat eerder):
Donderdag 9 juni om 20:30 uur op Myra
Zaterdag   11 juni om 12:30 uur op Oss
Zondag     12 juni om12:30 uur op Myra (eventueel)

Het zullen spannende potjes worden waarbij alle support hard nodig is. Dus kom kijken, kom aanmoedigen, kom juichen en help onze Dames naar de overwinning!