Dames 1 Mei

Myra D1 - VVV D1 15/5

Nieuws afbeelding Afgelopen zondag mochten wij weer met z'n allen. Hoe het in tegenstelling tot de uitwedstrijd op VVV de vorige keer met bakken uit de hemel kwam, scheen de zon op Myra volop. Het scheelt dat wij dan alleen maar beter gaan presteren.
Dat was goed terug te zien in de eerste twee kwarten. We wisten ons eigen spelletje te spelen en hadden behoorlijk wat kansen. Door middel van een mooie aangeef van Paulien en een goed schot van Lise wisten wij op een 1-0 voorsprong te komen met onze strafcorner.

De laatste 2 kwarten verliepen wat moeizamer. We verloren de controle over het spelletje een beetje en gaven VVV meer ruimte om in de wedstrijd te komen.

Wij wilden als team even laten zien dat het eerste doelpunt geen toeval was en dat er verbetering zit in onze corner. Inmiddels stond er 2-0 op het scorebord door nog een harde klap van Lise en gaven wij niet alleen onszelf wat meer ademruimte, maar ook onze lieve supporters aan de zijlijn.

Maar wij zouden Myra dames 1 niet zijn, als we het niet spannend wisten te houden tot het einde. VVV kwam terug met een 2-1 wat leidden tot vele geknepen billen binnen en buiten het veld. De groene en gele kaarten vlogen ons om de oren waardoor wij niet lekkerder in ons spel kwamen.
Gelukkig wist onze Indy ons te verlossen in de laatste paar seconde van de wedstrijd met een mooie actie die in een doelpunt resulteerde.

En toen begon pas het echte feest. Door zelf 3 punten te hebben behaald en de wedstrijd Qui-vive tegen Naarden eindigde in een gelijkspel, hebben wij als dames 1 de Play-Offs behaald!

De komende twee weken zullen we dus nog even alles uit de kast halen om ons optimaal voor te kunnen bereiden op de spannendste, maar ook mooiste potjes ooit.

We zien jullie graag volgende week weer aan de lijn bij USHC!