Dames 1 Maa

Overbos Dames 1 - Myra Dames 1 8/3

Nieuws afbeelding Lieve fans,

Afgelopen zondag mochten we eindelijk weer voor het ‘echie’. Onze eerste competitie wedstrijd speelde we uit op Overbos. Na weken voorbereiding en met onze nieuwe sponsor op ons shirt, stapten we met volle moed het veld op (nadat we een kleine avondvierdaagse gelopen hadden dan).

We begonnen onze wedstrijd wat aarzelend, maar konden dit gelukkig oppakken. Zo knalde Mara in het eerste kwart met een strafcorner de bal in het doel en tipte Luna later een assist van Loes erin. Helaas scoorde Overbos voor de rust nog een doelpunt, waardoor we onzeker de tweede helft in gingen. Binnen een paar minuten had Overbos namelijk de gelijkmaker gescoord. Maar we lieten onze koppies niet hangen en bleven door vechten! Uiteindelijk leverde dat een strafbal op, die Stam scoorde. Toch konden we onze voorsprong niet behouden. Overbos zorgde er met een counter voor dat de stand weer op 3-3 kwam. Het laatste kwart hebben we vooral tegen ons zelf gehockeyd, hoewel er ook mooie acties tussen zaten. Het mocht alleen niet baten.

We hadden er meer uit kunnen halen, maar helaas mochten we maar 1 punt mee naar huis nemen. Balen deden we niet lang, want er stond namelijk een TD op het programma. Het was een gezellige avond en we hebben genoten. Vooral Ellis met haar mooie man-of-the-match jasje. ;)

Deze week gaan we weer hard trainen, zodat we zondag op ons eigen veldje weer kunnen vlammen. We zien jullie weer langs de lijn!

Liefs Dames 1