Bestuur Feb

Aan alle vrijwilligers van HV Myra

60 jaar geleden werd Myra opgericht door een klein groepje enthousiastelingen en inmiddels is onze club uitgegroeid tot een vereniging van ruim 1.300 leden met een prachtig clubhuis en vier kunstgrasvelden. Deze groei vraagt om een uitstekende organisatie. Alleen dan kunnen we de drukke schema’s van zowel de doordeweekse dagen als de weekenden in goede banen leiden. Het mooie van Myra is dat dit alles al sinds de oprichting wordt geregeld door vrijwilligers: mensen van de club en met hart voor de club.

Deze mensen zetten zich belangeloos in om het voor alle spelers en speelsters makkelijker en leuker te maken. Van begeleiding en ondersteuning van de teams, tot het onderhoud van het complex. Van sponsoring, tot bardienst. En van de planning van de wedstrijden, tot het fluiten ervan. Dit zijn nog maar een paar van de vele taken die vervuld worden. Achter de schermen zorgen deze vrijwilligers ervoor dat het reilen en zeilen van de vereniging vlekkeloos verloopt.

Jij behoort tot die groep toegewijde mensen die Myra rijk is. Wij vinden het niet vanzelfsprekend dat jij je voor ons en onze clubleden inzet en willen jou daar graag voor bedanken. Dat zullen wij doen tijdens de jaarlijkse vrijwilligersborrel waar wij jou van harte voor uitnodigen. De borrel vindt plaats in het clubhuis op 14 maart a.s. van 16:00 tot 19:00 uur.

Graag tot dan!

Het bestuur van HV Myra