Evenementen Junioren Sep

Zaterdag 20/9 feestelijke training Benjamins

Hoera H.V. Myra is jarig!

En dat gaan we natuurlijk het hele seizoen vieren.
We organiseren een feestelijke training op zaterdag 20 september met en voor alle Benjamins.
Met als thema "FEEST / VERJAARDAG” .

Na afloop van de training is het natuurlijk leuk om met elkaar nog een klein verjaardagsfeestje te vieren in het clubhuis. Onder het genot van iets lekkers, wat drinken en muziek.

Wij zorgen voor de limonade en de muziek, zorgen jullie (papa’s en mama’s) voor het lekkers op de tafel?
(Denk aan bijvoorbeeld: soesjes, stukjes fruit, cakejes, taart, pannenkoeken, kleine sandwiches, snoepgroenten, knakworstjes, krentenbolletjes, donuts, croissantjes, blokjes kaas, etc.
Wees creatief en feestelijk)

De hockeytraining is volgens reguliere tijd en zal het feestje in het  clubhuis tot ca. 11.30 uur duren.