Bestuur Dec

Nieuwe Bijzondere leden

Nieuws afbeelding Op maandag 30 oktober hadden we de Algemene Ledenvergadering. Tijdens deze vergadering hebben we het gehad over de financiële resultaten, de begroting, het bestuur, de doelstelling voor het nieuwe seizoen, de beoogde samenwerking met MHCA en nog veel meer.

Ook zijn er door de ledenvergadering een aantal leden tot lid van verdienste benoemd.

Het volledige verslag van de vergadering kun je terugvinden op de website( na inloggen met lidnummer en wachtwoord) bij Club>Documenten>ALV2023Oktober https://team.lisa-is.nl/Documents

De bijzondere leden die zijn benoemd willen we ook hier nog even in het zonnetje zetten.

Therese Jensen is benoemd tot Lid van verdienste. Ze is een echt buitenmens en is dus vaak te vinden langs de lijn. Ze is dol op hockey, heeft twee hockeyende dochters en zelf ook weer aan het hockeyen bij de vrijdag trimmers. Afgelopen jaren heeft ze haar liefde voor de club getoond door zich bij Myra in te zetten in verschillende rollen. Ze heeft jaren als categorieleider heel veel gedaan in de jeugd. Afgelopen jaren in het bestuur met veel persoonlijke aandacht zoveel mogelijk senioren verbonden aan de club. Ze blijft ook na terugtreden uit het bestuur actief als zaalhockey coördinator. Als lid van verdienste is ze voor altijd verbonden met deze club.

Hans Vlek, al jaren trainer maar ook heeft hij het trainingsschema volledig onder controle. Hij is een man met een echt Myra hart die op de achtergrond zorgt dat er gehockeyd kan worden. Als Lid van verdienste willen we hem belonen voor zijn inzet.

Menno Brouwer, ook een echt buitenmens dus vaak langs het veld te vinden en tegenwoordig als onderdeel van de materiaalcommissie vaak in het materiaalhok. Jaren heeft hij training gegeven in Menno’s corner. Hij was betrokken bij de organisatie van het Benjamins toernooi. Hij is lid van HV Myra maar speelt soms ook bij een andere club, een mooi voorbeeld van de flexibilisering van de hockeysport. Hij komt altijd weer terug bij Myra want heeft een echt Myra hart. Als Lid van verdienste is hij voor altijd verbonden met Myra.

Marjolein Selier, het boegbeeld van G-Hockey bij Myra. Al meer dan 20 jaar zet zij zich in voor de organisatie van G-hockey en de vele G-hockey evenementen. Het team van spelers en trainers van de G-Hockey is een hechte 'familie'.

Wij vinden het heeeeel bijzonder wat ze doet en hebben haar daarom benoemd tot Erelid.