Grote Clubactie Dec

Prijsuitreiking Grote Clubactie gaat door

Ondanks de afgelaste wedstrijden gaat de prijsuitreiking zaterdag gewoon door. We hopen jullie allemaal te zien.

We zijn trots op jullie! Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie!
Er zijn 1977 loten verkocht! Jullie hebben daarmee € 4.744,80 voor MYRA opgehaald. Wat een mooi resultaat vind je niet?

Zaterdag 2 december om 9.30 uur zal Mette, onze voorzitter, de hoofdprijzen uitreiken. We verwachten de kinderen dan ook aan de grote tafel in ons clubhuis.

De TOP  verkopers zijn:

(Jongens O10-Geel      58  Myra Zeemgrip
 Anna van de V.
 (G3)    49   Hockeyketting

Ook dit jaar delen we de prijzen per team uit aan de coaches/begeleiders.
We verwachten dan iemand van het team óók op zaterdag om de tasjes voor het team op te halen. Wij zijn van ongeveer 9.00 uur tot 12.00 uur op Myra.

De G-hockeyers krijgen hun prijsjes uitgereikt tijdens de Winter Wonderland G-Hockey party.

Elk kind dat een boekje heeft ingeleverd of online loten heeft verkocht, krijgt van onze sponsor DaVinci een bon voor een ijsje. Wat een mooi gebaar!

Als je meer dan 25 loten hebt verkocht, ontvang je van de Grote Clubactie ook nog een mooie medaille. Helaas heeft de Grote Clubactie deze nog niet verzonden. Die krijgen jullie wat later.

#wijzijnmyra#groteclubactie#bedankt

We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit hebben mogelijk gemaakt.