Grote Clubactie Nov

Wil jij € 100.000,- winnen?

Nieuws afbeelding Onze Myra jeugd (en ouders) hebben al enorm goed hun best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie, we zijn trots op jullie! Heel hartelijk dank daarvoor!

Online en via de QR - code zijn er al 1636 loten verkocht. Er zijn ook al een paar boekjes ingeleverd. Samen verkochten zij 206 loten Een mooi totaal van 1842.
Nog ± 1200 loten, dan hebben we ons streefgetal bereikt.

Denk jij nou ik wil ook wel een mooie prijs winnen, b.v. € 100.000,- , een mooie Skoda Kamiq of Reischeque Corendon voor 2 personen t.w.v. € 2.500,- koop dan ook wat loten voor Myra.

Laten we met z’n allen nog even een sprintje trekken en proberen om onze doelstelling te halen. Super bedankt alvast.
Via deze link of de kun je nog tot 13 november loten kopen.

Jouw inzet is goud waard! #wijzijnmyra#