Grote Clubactie Okt

Ga jij ook een medaille én een ijsje verdienen?

Nieuws afbeelding Net zoals vorige jaren krijgen alle kinderen die loten hebben verkocht weer een tegoedbon van onze trouwe sponsor IJssalon DaVinci. Bedankt weer namens alle kinderen.
Als je meer dan 25 loten verkoopt, krijg je ook de unieke Grote Clubactie Medaille.

Sommige kinderen hebben al heel goed hun best gedaan.
Via de QR - code zijn er al 1421 loten verkocht. We zijn bijna op de helft ons doel was net zoals vorig 3125 loten, dan hebben we ons streefgetal bereikt.

Hopelijk doen jullie nog even goed je best, en gaat iedereen ons helpen. Je hebt nog een paar weken de tijd. Heb jij de persoonlijke QR code ook al doorgestuurd naar familie en vrienden??

Via deze link of de QR code kun je tot 13 november nog online loten verkopen.

De lotenboekjes kunnen worden ingeleverd in de Grote Clubactie Schatkist op de bar in het clubhuis. In ieder geval moeten alle boekjes uiterlijk woensdag1 november ingeleverd zijn, dan kunnen wij de loten gaan verwerken.

Alle kinderen die hebben meegedaan, krijgen weer een prijsje. Misschien win jij wel een mooie rugtas, een zaalhockeystick, een  Myra polsbandje of een ander klein prijsje.

De Top 5 is:

Sarah U.            (Meisjes O12-1)
Saar E.              (Meisjes O9-Rood)
Jaylinn B.           (Meisjes O12-4)
Nova W.             (Meisjes O10-Blauw)
Amber van D.     (Meisjes O12-2)

Succes allemaal.
#wijzijnmyra#steunjeclub#