Evenementen Junioren Okt

Spetterende Hockeykampen bij Myra met o.a. Felice Albers

Nieuws afbeelding Deze herfst heeft Hockeykampen.nl weer een fantastisch kamp georganiseerd. Het is de organisatie gelukt om Félice Albers naar Myra te krijgen op maandagochtend 23 oktober.

Het hockeykamp is voor iedereen tussen de 6 t/m 13 jaar, van beginners tot pro’s, zij zullen ervoor zorgen dat je met je eigen leeftijd en niveau wordt ingedeeld! Het kamp zal plaatsvinden van 23 t/m 25 oktober 2023

Tijdens dit driedaagse kamp kom je aan niks te kort: het eten, drinken en de tussendoortjes zitten allemaal bij de prijs inbegrepen.

Aanmelden en meer informatie

Myra leden krijgen 15 euro korting per persoon via de kortingscode NSKxVinea

Heb je nog vragen?
Woensdag 18 oktober is Marcel Bakx van Hockeykampen van 15.00 tot 18.00 uur in ons clubhuis en kun je je nog inschrijven.