Grote Clubactie Okt

Komen jullie vandaag weer loten verkopen op Myra?

Nieuws afbeelding Sommige kinderen hebben al heel goed hun best gedaan. Maar het gaat nog niet zo heel goed met de verkoop van de loten. We hebben nog niet de helft van het aantal verkocht wat we zouden willen.

Er zijn online al 1346 loten verkocht. Ons doel is om dit jaar 3125 loten te verkopen.
Dus wil jij wel een mooie hockeytas winnen of een zaal hockeystick? Doe dan nog snel mee!

De Top 5 op dit moment is:
Saar     (Meisjes O9-Rood)
Jaylinn  (Meisjes O12-4)
Sarah   (Meisjes O12-1)
Nova    (Meisjes O10-Blauw)
Amber  (Meisjes O12-2)

Nog even een tip:
Vandaag spelen Dames en Heren 1 thuis er is dan altijd veel publiek. Daarna is er een gezellig TD. Neem je ouders gezellig mee. Dan kun je vast nog wat loten verkopen.

Neem je boekje met je eigen code mee naar Myra. Grote kans dat ze bij jullie een lot kopen!

Zoals je weet staat de doos met boekjes op de bar, vergeet dan niet je persoonlijke code er op te plakken.

Heb jij de persoonlijke QR code ook al doorgestuurd naar familie en vrienden??
Doe nog even goed je best. Je hebt nog een paar weken de tijd.

Succes allemaal.
#wijzijnmyra#steunjeclub#