Grote Clubactie Sep

Jullie mogen gaan verkopen!

Nieuws afbeelding Zaterdag 23 september, start de landelijke loten verkoop van de Grote Clubactie 2023.
De jeugd van onze vereniging gaat op pad om loten te verkopen voor de Grote Clubactie en zetten zich in om zoveel mogelijk loten te verkopen.

Zij gaan loten verkopen met ‘het verkoopboekje’ met een persoonlijke QR-code op de voorkant. Deze code kan ook doorgestuurd worden naar familie, vrienden en bekenden.

Als het goed is hebben de begeleiders de QR codes inmiddels ontvangen en doorgestuurd naar de teamleden. Heb je nog geen code ontvangen, vraag er dan naar bij de begeleider of geef dit door via het e-mailadres [email protected]. Wil je een boekje? Deze vind je in de Grote Clubactiedoos op de bar. Vergeet dan niet je persoonlijke code op de voorkant te plakken.

Van elk verkocht lot gaat er € 2,40 naar MYRA. We willen veel geld voor MYRA ophalen, daarom hebben we jullie hulp en enthousiasme hard nodig!!! We gaan dit jaar proberen weer veel loten te verkopen. Vorig hadden we een prachtig resultaat. We kregen een mooie cheque van € 7830,72!

Het bestuur heeft aangegeven dat het bedrag wat opgehaald wordt,  besteed gaat worden aan een Flexibele 5S boarding (kostprijs ongeveer € 7.500). Dit spel is bedacht om hockey nog toegankelijker te maken.

Heel veel succes allemaal! Go, go, go!

Jouw inzet is goud waard! #wijzijnmyra#