Grote Clubactie Sep

Start Grote Clubactie: 23 september

Nieuws afbeelding In 2023 start de Grote Clubactie op zaterdag 23 september. HV Myra doe natuurlijk weer mee. Gaan we dit jaar weer zo’n mooi bedrag ophalen? Vorig jaar kregen we een prachtige cheque t.b.v. € 7830,72. Je weet, van elk verkocht lot gaat er € 2,40 naar MYRA.
De kinderen mogen zaterdag 23 september (NIET eerder) beginnen met de verkoop.

Doel
Het bestuur heeft aangegeven dat het bedrag besteed gaan worden een Flexibele 5S boarding (kostprijs ongeveer € 7.500).
Dit spel is bedacht om hockey nog toegankelijker te maken. De spelregels zijn simpel. Per team maximaal 5 spelers op het veld.  Door de 25 cm hoge boarding gaat de bal in principe nooit uit. Schieten mag als je over de middenlijn bent. Graag schaffen we bij Myra een 5S boarding aan om de leden te laten experimenteren met dit nieuwe spel.

Intekenboekjes
Dit jaar hebben we besloten, in het kader van de papier verspilling, om geen intekenboekjes uit te delen. Mede omdat er vorig jaar veel boekjes niet gebruikt werden.Er werd wel goed gebruik gemaakt van de QR code.

Als iemand toch liever met een boekje de loten wil verkopen, kan dit wel. Vanaf woensdag liggen er boekjes achter de bar in het clubhuis of geef het door via het e-mailadres [email protected]l.

Er moet dan niet vergeten worden de persoonlijke QR code op het boekje te plakken.De QR code’s sturen we per team via de begeleiders door naar de ouders.
De QR code is een persoonlijke code. Met het verkoopboekje en de QR code verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op hun online verkooppagina.

Tip: Als de kinderen hun eigen code scannen, kan de QR code en de eigen verkooplink gedeeld worden met familie en vrienden via WhatsApp en Social Media.

De lotenboekjes kunnen later worden ingeleverd in de Grote Clubactie Schatkist op de bar in het clubhuis. In ieder geval moeten alle boekjes 1 november ingeleverd zijn. Willen jullie erop toezien dat de kinderen dit ook doen?
Met de persoonlijke code kunnen er tot 13 november online loten verkocht  worden.

Voor alle kinderen is er, naar gelang het aantal loten dat ze verkopen, een prijsje van Myra!
De hoofdprijs: Een hockey(stick) tas of een zaalhockey set (zaalstick + handschoen).
Tevens krijgen ze als ze meer dan 25 loten verkopen een medaille van de Grote Clubactie.

Heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat.
Jouw inzet is goud waard! #wijzijnmyra#