Heren 1 Apr

Hattem Heren 1 - Myra Heren 1 16/4

Nieuws afbeelding De wedstrijd tussen Myra heren 1 en Hattem Heren 1 vond plaats op het prachtig gelegen Hattem-terrein. Myra wist dat ze op moesten passen, want Hattem zou vol gas geven.

In het eerste kwart waren de mannen van Myra sterk, met veel balbezit en strakke passes. Jozef de Stille, ook wel bekend als Stefan, maakte de 0-1.

In het tweede kwart was het echter vrij saai en beide teams konden niet echt hun stempel drukken.

Het derde kwart was weer dominant voor Myra, maar Hattem kreeg ook kansen met hun technisch begaafde spelers. Stefan maakte zijn tweede doelpunt, terwijl Jort een snoeiharde corner raak schoot en de stand op 0-3 bracht.

Het publiek van Hattem had in kwart 3 ook nog wat aan te merken op de supporters van Myra. De supporters zouden te luidruchtig zijn, en daarmee moeten oppassen voor hun bloeddruk. Wij willen het publiek van Hattem bedanken voor het meedenken aan de welzijn van onze supporters. In het laatste kwart wist Hattem nog wel de 1-3 te scoren, maar de enige echte Pieterpaap sloeg met zijn welbefaamde backhand de bal in het doel en maakte de 1-4.

Chef Jeff werd met 1 goal en 1 assist bekroond tot man of the match.

Tot volgende week!