Clubhuismanager Maa

Bas'Barbericht: februari 2023

Ja, zoals ik al meldde eind januari, waren de activiteiten in februari beperkt. Maar niet minder belangrijk.

Want……
Het Bestuur is alweer een paar keer bij elkaar geweest voor de 2e helft van dit seizoen; de nieuwe penningmeester heeft zich kunnen inlezen; de zoektocht naar mijn vervanger is in volle gang; trainingen van de selectieteams; de internationale teamuitjes (van deze zelfde selectieteams); oefenwedstrijden; verwarming gemaakt; keuken voorbereid; mijn dochter is getrouwd; eerste jeugdtrainingen (na de zaalperiode); biergenotschap bijeenkomst; coach-de-coach-avond; "kopje koffie op Myra”; toewijzing KNHB van het NK Onder25. Zo dus.

Afspraken Clubhuis/Bar met MHA
De MHA zal bij wijze van proef het clubhuis openen op de doordeweekse dagen.
De bezetting van de avonden is vanaf 19:30-20:00 uur. Dit wil zeggen dat de bar/keuken pas ná 20:00 uur open zal zijn (uit analyse blijkt dat we daarvóór nauwelijks omzet draaien). Helaas voor de kopjes koffie en dat enkele biertje.
Overigens zijn pleisters, en is blesssure-ijs uiteraard gewoon beschikbaar/bereikbaar!
MAAR deze tijden gelden NIET voor de woensdag- en de vrijdagmiddag. Dan is er ‘normaal’ bezetting van de bar/keuken. Bij voorbaat bedankt voor jullie begrip.

Attentie!
Per 1 april STATIEGELD op blikjes.  De overheid heeft besloten dat ook op blikjes statiegeld wordt geheven. En wij hoeven dat niet terug te betalen aan jullie (vrijstelling). Jullie kunnen ze vanaf 1 april in de zelfde bakken doen waar je ook de plastic flesjes in doet.
OVERIGENS:.....géén grap

Tot gauw