Grote Clubactie Nov

Wauw……… al 203 loten!

Het begin is er ......
We hebben van 10 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 203 loten verkocht. Jessie van M6E1 heeft al 3 boekjes ingeleverd en 79 loten verkocht!
We hopen natuurlijk dat er nog veel meer bijkomen.

Doe nog even goed je best, want jullie gaan natuurlijk voor de teamprijs! Gezellig met z’n allen naar de bioscoop, zwemmen of bowlen.
Ook is er voor iedereen die mee heeft gedaan een prijsje, misschien win je een hockeykwartet, of natuurlijk die mooie jas of sticktas!! Kijk maar in de bijlage daar staan alle prijsjes op.

Let goed op dat je je naam en team op het boekje schrijft.
Dank jullie wel alvast dat jullie zo goed je best hebben gedaan en voor alle loten die al verkocht zijn.
We halen zo heel veel geld op voor Myra!

Als je klaar bent mag je natuurlijk nu al je boekje inleveren. Als je nog een boekje nodig hebt, er liggen nog extra boekjes op de bar.

Je kunt nog tot woensdag 9 november je boekje in de doos van de Grote Clubactie stoppen.

Dan moeten echt alle boekjes binnen zijn, want wij moeten de namen, adressen enz. nog gaan invoeren en verwerken.

Als alle loten geteld zijn, horen jullie wie de meeste loten heeft verkocht en welk team de teamprijs heeft gewonnen.