Dames 1 Apr

Wageningen Dames 1- Myra Dames 1 28/4

Nieuws afbeelding Lieve lezers,

Afgelopen zondag mochten wij naar Wageningen, waar alleen onze wedstrijd op het programma stond.

Bij aankomst een uitgestorven club, maar gelukkig waren er genoeg supporters aanwezig om ons tijdens de wedstrijd te komen aanmoedigen. Dank daarvoor!

Helaas heeft dit niet geresulteerd in drie punten waar wij voor naar Wageningen kwamen.

Het was een wedstrijd waar wij vanaf het begin al geen grip op konden krijgen.

De linies op het veld waren te groot, waardoor Wageningen bepalend was in plaats van dat wij dat waren.

Al vroeg in de wedstrijd kwamen wij dan ook al op achterstand. Wageningen speelde een stuiterbal de cirkel in, waar een vrije man de bal achter Erin het doel in wist te tippen. Na de 1-0 kreeg Wageningen nog een aantal kansen en corners, maar wij wisten gelukkig verder het doel leeg te houden. Helaas werden wij zelf niet echt gevaarlijk. Wij creƫerden weinig echte kansen en wisten maar 1 corner te halen. Wij gingen met de rust dan ook met achterstand naar de kleedkamer.

In de tweede helft probeerden wij Wageningen wat meer onder druk te zetten en wat meer te forceren.

Desondanks werden we niet echt gevaarlijk in de cirkel van Wageningen.
Wageningen was vandaag gewoon de betere partij en wist in de laatste 10 minuten ook nog de 2-0 en de 3-0 op het scorebord te krijgen.

Oftewel, op naar volgende week! Komende zondag spelen wij namelijk thuis tegen Zoetermeer.

Tegen Zoetermeer moeten 3 punten worden gepakt, dus wij kunnen de support heel goed gebruiken!

Zien we jullie komende zondag dus langs de lijn?!!

Liefs,
Dames 1