Dames 1 Apr

Myra Dames 1 - HBS Dames 1 7/4

Nieuws afbeelding Lieve supporters,

We begonnen de wedstrijd met een goed gevoel. De zon was eindelijk weer aan het schijnen en we hadden een goede trainingsweek gehad. Bij iedereen was het enthousiasme fanatiek aanwezig.

De wedstrijd begon en de dames van HBS waren erg snel en erg balvast. Zo kregen zij in de eerste paar minuten al snel een strafcorner. Deze wisten ze binnen te slepen en kwamen we op een achterstand. (Dat de bal Eline haar arm had geraakt had de scheids helaas niet gezien.) Hierna verloren wij een beetje de grip op de wedstrijd en eindigde het eerste kwart in 0-2.

In het tweede kwart wisten wij meer grip op de wedstrijd te krijgen. Met een hele mooie actie van Juul die met pech resulteerde met een schot op de paal. We hadden de ene doelpoging na de andere maar het geluk was niet aan onze kant.

In de tweede helft probeerde wij de wedstrijd naar onze hand te krijgen maar dit lukte helaas niet. HBS maakt in het derde kwart nog een goal met een mooie vrij actie in de cirkel waarbij de bal in de kruising eindigde. Het laatste kwart blijven we vechten en eindigde het ondanks al het harde werk toch in een 0-4.

Na de wedstrijd zijn we niet bij de pakken blijven zitten. We hebben gezellig met een drankje en de zonnebril op genoten van de mooie zondag. Zie jullie allemaal weer volgende week langs de lijn in Breda!

Kusjes,

Myra Dames 1