Algemeen Jan

Koop nu je Myra Merchandise!Liefde voor hockey, liefde voor de club.

Nieuws afbeelding Ben jij een echte hockeyliefhebber? Dan wil je natuurlijk je club steunen. Dat kan door lid te worden, maar ook door merchandise te kopen. Met merchandise van Myra je zien dat je trots bent op je club en dat je achter de club staat.

Merchandise is er in alle soorten en maten. Je kunt kiezen uit kleding, zoals truien, shirts, sokken en tank tops. Maar ook uit accessoires, zoals drinkflessen, bekers, tassen en kussens…en nog veel meer… . Er is dus voor ieder wat wils.

Door merchandise te kopen, draag je bij aan de club. De opbrengst van de verkoop van merchandise wordt gebruikt om de club te ondersteunen. Zo kan de club nieuwe materialen aanschaffen, trainingen organiseren en jeugdleden opleiden.
Dus ben jij nog op zoek naar een leuk cadeautje? Of wellicht wat voor jezelf.. neem een kijkje op de website!

Hockey Fan Club