Heren 1 Mei

Steun Myra H1 tijdens 1e play-off wedstrijd tegen Klein Zwitserland

Beste Myranees,

Zoals je hoogstwaarschijnlijk wel gehoord of gelezen hebt zijn we met Myra Heren 1 vorige week kampioen geworden in de Eerste Klasse.

Aanstaande donderdag 25 mei, op Hemelvaartsdag, spelen wij de eerste ronde van de play-offs voor promotie terug naar de Overgangsklasse! We spelen om 15:00 uur thuis op Myra tegen Klein Zwitserland! De returnwedstrijd is op zaterdag 27 mei 15:00 uur op de velden van KZ te Den Haag.

Het belooft een fantastische pot te worden donderdag, met veel spektakel en mooi hockey. Wij zouden het geweldig vinden als er heel veel Myra-leden ons komen toejuichen en aanmoedigen. Dus neem je spandoeken, toeters, ratels, bellen, vuvuzela's en drumstellen mee om ons samen met vrienden, vriendinnen, ouders, opa's, oma's en verre ooms en tantes naar de overwinning te schreeuwen! Met natuurlijk zoveel mogelijk GROEN-WIT langs de lijn!

Tot donderdag!

Namens heel heren 1 en staff,